شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک

پست بانک ایران در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. پست بانک در حال حاضر دارای حدود ۶۵۰۰ شعبه و باجه روستایی می‌باشد که آماده ارائه خدمات به مشتریان است. پست بانک خدمات مرتبط با کارتخوان را از طریق شرکت های تجارت الکترونیک پارسیان، فناوا کارت، ایرانکیش و… ارائه می‎دهد. با توجه به این امر جهت دریافت کارتخوان سیار پست بانک می‎توانید به قسمت خرید کارتخوان سیار پرداخت کالا مراجعه کنید.

مراحل دریافت کارتخوان سیار پست بانک:

۱. انتخاب کارتخون سیار مناسب شغل خود

۲. تماس با کارشناسان پرداخت کالا

۳. ارسال مدارک مورد نیاز

۴. تحویل کارتخوان سفارش داده شده و پرداخت هزینه درب منزل

مدارک لازم جهت اخذ کارتخوان سیار پست بانک:

۱. صفحه اول شناسنامه

۲. پشت و رو کارت ملی

۳. تاییدیه شماره شبا حساب

۴. پر کردن فرم های مربوط به اخذ کارتخوان سیار

 

برای خرید کارتخوان پست بانک ابتدا فرم زیر را پر کنید.

    شما می‌توانید برای راهنمایی و دریافت کارتخوان سیار پست بانک با شماره های زیر تماس بگیرید.

    ساعات پاسخگویی به تماس شما: ۹ الی ۱۸

    ۰۲۱-۶۵۵۵۲۸۱۵

    ۰۲۱-۶۵۵۷۷۶۲۳

    ۰۲۱-۶۵۵۷۷۶۲۴

    ۰۲۱-۶۵۵۷۷۵۸۰

    ۰۲۱-۶۵۵۷۷۵۸۱