بلاگ

خرید کارتخوان سیار در اصفهان

خرید کارتخوان سیار در اصفهان

خرید کارتخوان سیار در اصفهان

دستگاه کارتخوان مهم‌ترین رابط دریافت و پرداخت وجه میان مشتری و خریدار در هر کسب و کار یا مغازه‌ای است. در صورتی که صاحب مغازه‌ای در اصفهان هستید، پیش از شروع فعالیت خود نیاز به خرید کارتخوان در اصفهان دارید. یکی از بهترین فروشندگان و ارائه کنندگان خدمات کارتخوان شرکت پرداخت کالا است.

کارتخوان­ها ممکن است به صورت ثابت یا به صورت سیار باشند. اگر خدمات شما نیاز به جابجایی ندارد، کارتخوان سیمی یا ثابت در محل مغازه انتخاب معقولی است. با این حال اگر فروش کالا یا خدمات شما نیازمند طی مسافت و جابجایی است، برای دریافت وجوهات به صورت امن می‌توان از کارتخوان سیار استفاده کرد. شرکت پرداخت کالا از بهترین گزینه‌ها برای خرید کارتخوان در اصفهان است که در ادامه به خدمات آن اشاره می‌کنیم.

فروش اقساطی کارتخوان سیار در اصفهان

کسب و کارهایی که در ابتدای راه خود هستند، نیاز به خرید کارتخوان دارند. بسیاری از آن‌ها نیز بسته به خدمات خود باید به صورت سیار در دسترس باشند. در صورتی که کسب و کاری بودجه کافی برای خرید کارتخوان نداشته باشد، نمایندگی فروش پرداخت کالا در اصفهان امکان خرید اقساطی کارتخوان سیار در اصفهان را فراهم کرده است. امکان خرید به صورت چک و برای بازنشستگان محترم امکان خرید حتی بدون چک (و با کسر از حقوق) نیز موجود است.

برای اطلاعات از شرایط خرید کارتخوان در اصفهان به صورت اقساطی می‌توانید با نمایندگی فروش کارتخوان شرکت پرداخت کالا در ارتباط باشید. مشاوران این شرکت برای کسب و کارهایی که به تازگی مشغول به فعالیت شده‌اند، راهکارها و گزینه‌هایی برای استفاده از کارتخوان­های این شرکت در نظر گرفته و پیشنهاد می‌کنند.

تعمیرات کارتخوان سیار در اصفهان

از آنجایی که هر محصولی نیاز به تعمیرات و پشتیبانی دارد، باید دقت داشت، در صورتی که نیاز به خرید کارتخوان در اصفهان دارید، حتما درباره خدمات پس از فروش آن اطلاعاتی کسب کنید. از آنجایی دستگاه کارتخوان به طور مداوم مورد استفاده قرار می­گیرد. دستگاه کارتخوان ممکن است مشکلات فنی مختلفی داشته باشد همچون خالی شدن شارژ دستگاه سیار، خطای تمپر، مشکلات نرم افزاری مختلف و مشکلات پرینت رسید و غیره.

تمام مشکلات نام برده شده توسط تعمیرکار قابل حل هستند. تعمیرات کارتخوان باید توسط تکنسین متخصص انجام شود. بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکلات نرم افزاری، دستگاه خود را هر چند وقت یکبار به روز رسانی کنید.

در صورت خرید کارتخوان از نمایندگی پرداخت کالا، خدمات تعمیرات کارتخوان در صورت خرابی آن ارائه می‌شود. تعمیرکاران این شرکت همگی دارای تخصص کافی در زمینه تعمیرات انواع کارتخوان­هایی هستند که شرکت پرداخت کالا به فروش می‌رساند. باید توجه داشت که تعمیرات عموما در دفتر مرکزی تهران انجام می­گیرد.

تغییر مالکیت کارتخوان سیار در اصفهان

مالکیت کارتخوان سیار مسئله بسیار مهمی محسوب می‌شود. هر کسب و کاری باید کارتخوانی با مالکیت صاحبان بیزینس داشته باشد. شرکت پرداخت کالا در تغییر مالکیت کارتخوان سیار به مشتریان خود در اصفهان کمک می‌کند. به این نکته توجه داشته باشید اگر کارتخوان خود را از شرکت پرداخت کالا خریداری کرده باشید و قصد انتقال آن به مالک دیگری را دارید، این شرکت به راحتی این کار را برای شما انجام می­دهد. اما اگر کارتخوان شرکت پرداخت کالا را بخواهید از طریق شرکت دیگری تغییر مالکیت دهید این کار امکان پذیر نیست.

پشتیبانی کارتخوان سیار در اصفهان

دستگاه پوز یا کارتخوان به صورت مداوم نیاز به بروزرسانی دارد. افرادی که قصد خرید کارتخوان دارند، باید به طور تناوبی و به کمک تکنسین­های نمایندگی فروش، دستگاه­های کارتخوان خود را به روزرسانی کنند تا در روند تراکنش‌های بانکی آن‌ها اختلالی ایجاد نشود. باید توجه داشت، شرکتی یا نمایندگی که کارتخوان را به شما یا کسب و کار شما می‌فروشد، دارای چنین خدمات و پشتیبانی باشد. این پشتیبانی برای تمامی دستگاه‌ها به صورت نرم افزاری و سخت افزاری وجود دارد.

نمایندگی فروش پرداخت کالا در اصفهان

مغازه‌ها، شرکت‌ها و کسب و کارهایی که در اصفهان فعال هستند به سادگی می‌توانند برای خرید کارتخوان در اصفهان از طریق نمایندگی فروش پرداخت کالا اقدام کنند. اما مسیر آسان‏تر و سریع‏تر خرید به صورت آنلاین است، تا در زمان خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این می‏توانید سفارش خود را بدون محدودیت زمان در تمام شبانه روز ثبت کنید.

این نمایندگی تمامی خدمات گفته شده از جمله فروش کارتخوان سیار، تعمیرات و پشتیبانی را شهروندان اصفهانی ارائه می‌کند. علاوه بر آن شهرستان­های استان اصفهان همچون کاشان، گلپایگان، نجف آباد و غیره نیز تحت پوشش نمایندگی هستند و خدمات مختلف به آن­ها عرضه می­شود. برای خدمات تعمیرات می‏توانید به شعبه مرکزی مراجعه کرده و از خدمات تکنسین‏های مجرب این شعبه نیز برای رفع مشکلات کارتخوان خود بهره مند شوید.

کارتخوان امانی در اصفهان

بعضی صاحبان مشاغل می‌توانند کارتخوان­ها را بدون انتقال مالکیت و از طریق سفته یا وجه به صورت امانی دریافت کنند. نمایندگی فروش کارتخوان پرداخت کالا امکان دریافت کارتخوان امانی را برای متقاضیان اصفهانی فراهم نموده است. برای دریافت کارتخوان امانی تنها کافیست 200 تراکنش در روز داشته باشید. اگر از میزان فروش خود مطلع هستید، فرم مربوط به درخواست دستگاه امانی را تکمیل و دستگاه کارتخوان را تحویل بگیرید.

لازم به توضیح است که دریافت کارتخوان به صورت امانی دارای شرایط خاصی است. امکان دریافت کارتخوان به صورت امانی صرفا مختص پذیرندگانی است که تراکنش­های بالا (حداقل 200 تراکنش در روز) دارند. اگر شرایط لازم برای خرید کارتخوان به صورت امانی را دارید فرم درخواست را پر کنید.

هرچند، باید به خاطر داشت که خرید کارتخوان بهتر از دریافت امانی آن است، چراکه نیاز به حداقل تراکنش روزانه نداشته و سریعا به دست مشتری می­رسد.

نحوه خرید کارتخوان سیار در اصفهان

متقاضیان خرید کارتخوان در اصفهان می‌توانند برای خرید از طریق نمایندگی فروش پرداخت کالا در اصفهان اقدام کنند. جدا از نمایندگی، محصولات این شرکت به صورت آنلاین قابل خریداری است. با ورود به بخش فروشگاه می‎توانید لیستی از دستگاه‏ها را با مدل‏های مختلف مشاهده کنید. برای انتخاب دستگاه مورد نظر باید اطمینان داشته باشید که دستگاه دستگاه به بانک مورد نظر شما متصل میشود. همچنین برای افرادی که نیاز به مشاوره درباره نوع کارتخوان مورد نیاز خود دارند، این نمایندگی خدمات مشاوره پیش از خرید محصول را نیز فراهم کرده است.

همانطور که گفته شد، برای بعضی از مشاغل امکان خرید اقساطی نیز موجود است. افراد می‌توانند برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی کارتخوان در اصفهان با کارشناسان تماس گرفته و از جزئیات خرید بیشتر مطلع شوند.

چرا از پرداخت کالا خرید کنیم؟

مجموعه پرداخت کالا یکی از شرکت‌های باتجربه در زمینه فروش کارتخوان در شهرهای مختلف کشور است. این شرکت با توجه به سابقه چندساله خود مشتریان زیادی دارد و علاوه بر فروش کارتخوان، خدمات پس از فروش آن از جمله تعمیرات و پشتیبانی را نیز پوشش می‌دهد. پرداخت کالا نسبت به دیگر عرضه کنندگان کارتخوان دارای قیمت مناسب و تنوع کارتخوان­های زیادی است. برای خرید می­توانید به قسمت فروشگاه وبسایت مراجعه کرده و مدل دستگاه را انتخاب کنید.

با توجه به برخی از دلایل خرید دستگاه کارتخوان نسبت به دریافت دستگاه از بانک به طور امانی، بهتر است. از جمله دلایل می‏توان به تحویل سریع اشاره کرد. در مدت زمان کوتاهی می‎توانید دستگاه را دریافت کنید. هیچ مبلغی به عنوان بلوکه دریافت نمی‏شود، یک راه حل عالی به شمار می‏آید. علاوه بر این به حداقل تعداد تراکنش نیازی نیست. تنها کافیست مدارک لازم از جمله تصویر پشت و روی کارت ملی، صفحه اول شناسنامه، شماره شبا حساب، آدرس و کد پستی، جواز کسب یا اجاره نامه یا فرم استشهاد محلی را در اختیار داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *