شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک شهر
برای دریافت کارتخوان سیار بانک شهر، چند مرحله ساده وجود دارد که باید طی شود. ابتدا، داشتن یک حساب در بانک شهر ضروری است؛ اگر حساب ندارید، باید یک حساب جدید افتتاح کنید. سپس، پس از انتخاب مدل دستگاه کارتخوان مورد نظر، باید مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. این مدارک شامل اطلاعات شماست. پس از تایید مدارک، حساب شما در عرض یک روز به دستگاه کارتخوان متصل میشود و در نهایت دستگاه کارتخوان برای شما ارسال میگردد. بانک شهر که در سال 1388 تاسیس شد از بانک های خصوصی در ایران است که زیر نظر شهرداری تهران فعالیت دارد.
این بانک خصوصی با داشتن اهداف و برنامه های بزرگ به یکی از برترین بانک ها در سال های آینده تبدیل خواهد شد. همین امکانات و تسهیلات ویژه در این بانک موجب محبوبیت این مرکز خصوصی در میان افراد شده است. به طوری که بسیاری از فروشندگان و تاجران ترجیح میدهند با دریافت کارتخوان بانک شهر گردش مالی خود را در این بانک زیر نظر بگیرند. برای اطلاع از شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک شهر تیم پرداخت کالا با داشتن مشاوران حرفه ای در اختیار شما خواهد بود. شما میتوانید پایانه فروشگاهی مورد نظرتان را انتخاب کنید و کارشناسان ما شرایط دریافت کارتخوان بانک شهر را با شما در میان میگذارند.
دریافت کارتخوان سیار بانک شهر مستلزم داشتن یک حساب بانکی در این بانک و تهیه مدارک مورد نیاز است. مدارک شامل شناسنامه، کارت ملی، مدارک کسبوکار و مدارک مرتبط است. پس از تهیه و ارسال مدارک، درخواست شما بررسی میشود و در صورت تایید، مراحل نصب و راهاندازی انجام خواهد شد.
درخواست کارتخوان سیار بانک شهر
برای درخواست کارتخوان سیار بانک شهر، دو روش ساده وجود دارد. اول، میتوانید با شماره تلفن شرکت به شماره ۰۲۱۶۱۳۲۵۰۰۰ تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. دوم، میتوانید فرم مربوطه که در انتهای صفحه وبسایت بانک قرار دارد را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان باشید.
قیمت کارتخوان سیار بانک شهر
برای اطلاع از قیمت کارتخوان سیار بانک شهر و خرید کارتخوان سیار، میتوانید به قسمت فروشگاه وبسایت بانک مراجعه کنید یا با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید. همچنین، امکان خرید اقساطی کارت خوان سیار برای مشتریان فراهم است. با پرداخت مبلغ اولیه ۸۰۰ هزار تومان، میتوانید کارتخوان سیار خود را به صورت اقساطی خریداری کنید.
پشتیبانی کارتخوان بانک شهر
پذیرندگان کارتخوانهای بانک شهر برای دریافت پشتیبانی میتوانند با شمارهای که در زیر رسید کارتخوانشان درج شده، تماس بگیرند.
برای دریافت کارتخوان بانک شهر باید:
- پوز سیار مورد نظرتان را انتخاب کنید. برای این کار مشاوران ما، شما را راهنمایی خواهند کرد.
- با کارشناسان پرداخت کالا تماس بگیرید تا شرایط دریافت سیار کارتخوان بانک شهر را ریز به ریز به شما توضیح دهند.
- موارد و مدارک گفته شده را تهیه نمایید و برای ما ارسال کنید.
- پایانه فروشگاهی مورد نظرتان را سفارش دهید و در مقصد تحویل بگیرید.
جهتخریدوفروشکارتبیمهپاسارگاد نیاز به دستگاه کارتخوان سیار دارم
باسلام
رضا عزیز، خواهشمند است برای دریافت کارتخوان بانک شهر با کارشناسان پرداخت کالا تماس گرفته و یا با پر کردن فرم بالا منتظر تماس کارشناسان باشید.
بنده نانوایی مشغول به کار هستم و حساب بانک شهر دارم که دارم باهاش کار می کنم وبه کارتخوان سیار احتیاج دارم
باسلام
فرهاد عزیز، شما میتوانید برای دریافت کارتخوان بانک شهر با کارشناسان پرداخت کالا تماس بگیرید.
درخواست کارتخوان بانک شهر دارم. چند روز زمان میبره؟
باسلام
مانی عزیز، پرداخت ظرف مدت 1 روز کارتخوان را به حساب بانک شهر شما متصل میکند.
مدارک موردنیازبرای دریافت کارتخوان میگین
باسلام
امیرحسین عزیز، مدارک لازم جهت اخذ دستگاه های کارتخوان سیار و ثابت عبارت است از:
تصویر پشت و روی کارت ملی
صفحه اول شناسنامه
شماره شبا حساب
آدرس و کد پستی
جواز کسب یا اجاره نامه یا فرم استشهاد محلی