بلاگ

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک گردشگری

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک گردشگری

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک گردشگری

برای دریافت کارتخوان سیار از بانک گردشگری، شرط اصلی داشتن حساب بانکی در این بانک است. اگر حسابی در این بانک ندارید، ابتدا باید آن را افتتاح کنید.بانک گردشگری اولین بانک ایرانی است که به طور تخصصی در زمینه گردشگری در ایران تاسیس شد. این بانک که فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده است با دریافت مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی فعالیت خود را ادامه می دهد. اگر در این بانک ایرانی حساب داشته باشید می توانید با توجه به امکانات بانکداری الکترونیک آن برای دریافت کارتخوان سیار بانک گردشگری اقدام کنید.

برای اطلاع از جدیدترین شرایط دریافت کارتخوان بانک گردشگری می توانید از تیم پرداخت کالا مشاوره بگیرید. سپس باید مدارک مورد نیاز را تهیه و ارسال نمایید. مدارک شامل شناسنامه، کارت ملی و … می‌باشد.

مراحل دریافت کارتخوان سیار بانک گردشگری

برای دریافت کارتخوان سیار بانک گردشگری، ابتدا باید یک حساب بانکی در این بانک داشته باشید. یا می‌توانید به یکی از شعب بانک مراجعه کرده و اقدام به افتتاح حساب کنید. سپس می‌توانید مدل دستگاه کارتخوان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مدارک مورد نیاز شامل مدارک شناسایی و … برای دریافت کارتخوان است. پس از ارسال مدارک مورد نیاز، دستگاه کارتخوان شما به حساب بانکی متصل می‌شود و در عرض یک روز کاری آماده استفاده خواهد بود.

مراحل دریافت کارتخوان سیار بانک گردشگری

درخواست کارتخوان سیار بانک گردشگری

برای درخواست کارتخوان سیار از بانک گردشگری، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۶۱۳۲۵۰۰۰ تماس بگیرید یا فرم درخواست موجود در وبسایت بانک را پر کنید. پس از تماس یا پر کردن فرم، کارشناسان بانک با شما تماس خواهند گرفت تا مراحل بعدی را پیگیری کنند و اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

قیمت کارتخوان سیار بانک گردشگری

برای اطلاع از قیمت دستگاه‌های کارتخوان سیار بانک گردشگری، می‌توانید به قسمت فروشگاه وبسایت بانک مراجعه کنید یا با شماره‌های تماس موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین، امکان خرید اقساطی دستگاه کارتخوان نیز وجود دارد. با پرداخت مبلغ اولیه ۸۰۰ هزار تومان، می‌توانید فرایند خرید اقساطی کارتخوان را آغاز کنید و دستگاه خود را تحویل بگیرید.

پشتیبانی کارتخوان بانک گردشگری

تمامی پذیرندگان کارتخوان‌های بانک گردشگری می‌توانند در صورت نیاز به پشتیبانی، با شماره تماس مندرج در زیر رسید کارتخوان خود تماس بگیرند. تیم پشتیبانی بانک آماده است تا به سوالات و مشکلات شما پاسخ دهد و در اسرع وقت مشکل شما را حل کند.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت کارتخوان سیار بانک گردشگری

  • کارت ملی و شناسنامه
  • شماره کارت یا شبا بانک گردشگری
  • جوازکسب یا اجاره نامه یا استشهادنامه

برای خرید کارتخوان بانک گردشگری ابتدا فرم زیر را پر کنید.

    شما می‌توانید برای راهنمایی و دریافت کارتخوان سیار بانک گردشگری با شماره های زیر تماس بگیرید.

    ساعات پاسخگویی به تماس شما: ۸ الی ۱۷

    021-61325000

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *