بلاگ

شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک

شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک

شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک

شرایط اصلی دریافت کارتخوان سیار از پست بانک، داشتن حساب فعال در این بانک و تهیه مدارک مورد نیاز است. مدارک لازم شامل شناسنامه، کارت ملی و… است که باید به بانک ارائه شوند تا فرآیند دریافت کارتخوان تسریع یابد. پست بانک ایران در سال ۱۳۷۵ تاسیس شد و فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. پست بانک در حال حاضر دارای حدود ۶۵۰۰ شعبه و باجه روستایی است که آماده ارائه خدمات به مشتریان است. پست بانک خدمات مرتبط با کارتخوان را از طریق شرکت های تجارت الکترونیک پارسیان، فناوا کارت، ایرانکیش و… ارائه می‌دهد.

مراحل دریافت کارتخوان سیار پست بانک

مراحل دریافت کارتخوان سیار پست بانک

برای دریافت کارتخوان سیار از پست بانک، ابتدا باید دارای حساب فعال در این بانک باشید یا اقدام به افتتاح حساب کنید. پس از آن، لازم است مدل مورد نظر دستگاه کارتخوان را انتخاب کرده و مدارک مورد نیاز را ارسال کنید. پس از تأیید مدارک، اتصال دستگاه به حساب بانکی شما طی یک روز انجام خواهد شد و در نهایت، دستگاه کارتخوان به آدرس شما ارسال می‌شود.

درخواست کارتخوان سیار پست بانک

برای درخواست کارتخوان سیار از پست بانک، مشتریان می‌توانند با شماره تلفن شرکت (۰۲۱۶۱۳۲۵۰۰۰) تماس بگیرند یا فرم درخواست را که در زیر صفحه وبسایت بانک موجود است، پر کنند. این دو روش به مشتریان این امکان را می‌دهد که به راحتی و سریعاً درخواست خود را ثبت کنند.

برای ثبت درخواست کارتخوان با ما تماس بگیرید

قیمت کارتخوان سیار پست بانک

برای اطلاع از قیمت‌ کارتخوان سیار پست بانک، می‌توانید به بخش فروشگاه در وبسایت بانک مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌های بانک تماس بگیرید. همچنین، پست بانک امکان فروش اقساطی کارتخوان‌ را برای مشتریان فراهم کرده است که با پرداخت ۸۰۰ هزار تومان، می‌توانید به راحتی کارتخوان مورد نظر را خریداری کنید.

پشتیبانی کارتخوان پست بانک

در صورتی که نیاز به پشتیبانی کارتخوان سیار بانک پست دارید، می‌توانید با شماره مندرج در زیر رسید کارتخوان خود تماس بگیرید. این خدمات پشتیبانی به شما کمک خواهد کرد تا هرگونه مشکل یا سوال مرتبط با دستگاه خود را برطرف کنید.

مدارک لازم جهت اخذ کارتخوان سیار پست بانک:

۱. صفحه اول شناسنامه

۲. پشت و رو کارت ملی

۳. تاییدیه شماره شبا حساب

۴. پر کردن فرم های مربوط به اخذ کارتخوان سیار

برای خرید کارتخوان پست بانک ابتدا فرم زیر را پر کنید.

    شما می‌توانید برای راهنمایی و دریافت کارتخوان سیار پست بانک با شماره های زیر تماس بگیرید.

    ساعات پاسخگویی به تماس شما: 8 الی 17

    021-61325000

    4 دیدگاه در “شرایط دریافت کارتخوان سیار پست بانک

    1. سعید حیدری گفت:

      براب نصب دستگاه کارتخوان درمغازه چه باید کرد؟

      1. مدیرسایت گفت:

        باسلام
        سعید عزیز، خواهشمند است برای خرید کارتخوان پست بانک با کارشناسان پرداخت کالا تماس گرفته و یا با پر کردن فرم بالا منتظر تماس کارشناسان باشید.

    2. اصغرترک گفت:

      سلام
      من کارتخوان لازم دارم ولی جواز کسب ندارم تازه شروع به کاسبی کردم لطفا بنده رو راهنمایی کنید متشکرم

      1. مدیرسایت گفت:

        باسلام
        اصغر عزیز، خواهشمند است برای دریافت کارتخوان پست بانگ با کارشناسان پرداخت کالا تماس گرفته و یا با پر کردن فرم بالا منتظر تماس کارشناسان باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *