بلاگ

مدارک لازم جهت دریافت کارتخوان سیار

مدارک لازم جهت دریافت کارتخوان سیار

مدارک لازم جهت اخذ دستگاه های کارتخوان سیار و ثابت

  1. تصویر پشت و روی کارت ملی

  2. صفحه اول شناسنامه

  3. شماره شبا حساب

  4. آدرس و کد پستی

  5. جواز کسب یا اجاره نامه یا فرم استشهاد محلی

جهت خرید و دریافت دستگاه های کارتخوان سیار پس از آماده سازی مدارک فوق برای خرید کارتخوان با کارشناسان پرداخت کالا تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید.

برای ثبت درخواست کارتخوان با ما تماس بگیرید

    ساعات پاسخگویی به تماس شما: ۸ الی ۱۷

    021-61325000

    6 دیدگاه در “مدارک لازم جهت دریافت کارتخوان سیار

    1. مصطفی گفت:

      سلام درخواست خرید دستگاه پوز دارم

      1. مدیرسایت گفت:

        باسلام
        مصطفی عزیز، خواهشمند است برای دریافت کارتخوان با کارشناسان پرداخت کالا تماس بگیرید.

    2. حامد میرزایی گفت:

      سلام چه مدل دستگاهای پوزموجود در بازار به سیستم به پرداخت ملت متصل میشوند ؟ من میخوام یک دستگاه پوز تهیه کنم ولی نمیدونم که کدام دستکاها به این سیستم متصل میشوند ممنون میشوم که مدل یا برند معرفی کنید

      1. مدیرسایت گفت:

        باسلام
        حامد عزیز، خواهشمند است برای خرید کارتخوان بانک ملت با کارشناسان پرداخت کالا تماس بگیرید.

    3. جلال گفت:

      سلام مدارک بانک مهر ایران چی هستش؟

      1. مدیر سایت گفت:

        باسلام
        مدارک لازم برای همه بانک ها یکسان هست. پس از آماده سازی مدارک مورد نیاز به صفحه کارتخوان بانک مهر ایران رفته و فرم مربوطه را پر کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *