بلاگ

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک سپه

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک سپه

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک سپه

برای دریافت کارتخوان سیار بانک سپه، شرط اصلی داشتن حساب بانکی در این بانک است. در صورتی که حساب بانکی ندارید، ابتدا باید اقدام به افتتاح حساب نمایید. پس از آن، نیاز است که مدارک مورد نیاز برای دریافت کارتخوان شامل اطلاعات شناسایی و… خود را آماده کنید و به بانک ارائه دهید. بانک سپه از اولین بانک ها و بزرگ ترین بانک های دولتی محسوب می‌شود که فعالیت خود را از سال 1304 آغاز کرد. این بانک دولتی با داشتن شعب متعدد بین المللی در کشورهای بزرگ دنیا و راهکارهای نوین خدمات بانکی، همیشه میان افراد پرطرفدار بوده است.

شما با دریافت کارتخوان بانک سپه می‌توانید از امکانات متمایز این بانک دولتی بهره مند شده و خرید و فروش با پایانه های فروشگاهی را زیر نظر این مرکز دولتی دنبال کنید. برای دریافت کارتخوان سیار بانک سپه نیاز به تهیه مدارک پیچیده نیست. تیم پرداخت کالا با داشتن کارشناسان مجرب تمام شرایط دریافت کارتخوان بانک سپه را برای شما شرح خواهند داد.

مراحل دریافت کارتخوان سیار بانک سپه

مراحل دریافت کارتخوان سیار بانک سپه

برای دریافت کارتخوان سیار بانک سپه، ابتدا باید یک حساب بانکی در این بانک داشته باشید. اگر حساب ندارید، می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک سپه اقدام به افتتاح حساب نمایید. پس از آن، شما می‌توانید مدل دستگاه کارتخوان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس باید مدارک مورد نیاز شامل اطلاعات حساب بانکی و مدارک شناسایی را تهیه و به بانک ارائه دهید. در کمتر از یک روز، حساب شما به دستگاه کارتخوان متصل می‌شود و دستگاه به آدرس شما ارسال خواهد شد.

درخواست کارتخوان سیار بانک سپه

برای درخواست کارتخوان سیار بانک سپه، می‌توانید یا با شماره تلفن شرکت (۰۲۱۶۱۳۲۵۰۰۰) تماس بگیرید یا فرم درخواست را که در زیر صفحه سایت بانک سپه قرار دارد، تکمیل و ارسال کنید. پس از بررسی درخواست شما، فرآیند صدور کارتخوان آغاز خواهد شد.

برای ثبت درخواست کارتخوان با ما تماس بگیرید

قیمت کارتخوان سیار بانک سپه

برای اطلاع از خرید کارتخوان سیار بانک سپه، می‌توانید به قسمت فروشگاه سایت بانک سپه مراجعه کنید یا با شماره تماس شرکت ارتباط برقرار کنید. بانک سپه امکان فروش قسطی کارتخوان را نیز فراهم کرده است، و مشتریان با پرداخت ۸۰۰ هزار تومان می‌توانند دستگاه خود را به صورت اقساطی تهیه کنند.

پشتیبانی کارتخوان سیار بانک سپه

پذیرندگان کارتخوان‌های سیار بانک سپه برای دریافت خدمات پشتیبانی می‌توانند با شماره تلفنی که در زیر رسید کارتخوان آن‌ها درج شده است، تماس بگیرند.

برای خرید کارتخوان بانک سپه ابتدا فرم زیر را پر کنید.

    شما می‌توانید برای راهنمایی و دریافت کارتخوان سیار بانک سپه با شماره های زیر تماس بگیرید.

    ساعات پاسخگویی به تماس شما: ۸ الی ۱۷

    021-61325000

     

    7 دیدگاه در “شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک سپه

    1. حسین گفت:

      سلام من درشهرستان زندگی میکنم وراننده تاکسی بی سیم هستم.به هربانک برای اخذکارتخوان مراجعه میکنم جواب مناسب ی دریافت نمیکنم حتی تاکسیرانی شهرستان تابحال اقدام مناسبی انجام نداده

      1. مدیرسایت گفت:

        باسلام
        شما میتوانید با ارسال مدارک خود به کارشناسان پرداخت کالا، دستگاه کارتخوان سیار بانک سپه دریافت کنید.
        باتشکر

    2. فرید گفت:

      سلام. بنده راننده اسنپ هستم. همیشه مشکل پول خرد دارم با مسافر. برخی مواقع هم به دستگاه عابربانک مراجعه میکنیم که یا پول نداره یا خرابه.حال اگر پرداخت کند پیامک ساعت ۶صبح میاد. و بابت این موضوع خیلی معذبم. آیا به من کارتخوان تعلق میگیرد. بنده حساب بانک سپه دارم.سنم ۳۵ سال هست. سوء سابقه ندارم.متاهل و دارای دو فرزند.ساکن اهوار کلانشهر.ممنون میشم به من اطلاع رسانی کنید.اگر میشه چه مدارکی آماده کنم.باتشکر

      1. مدیرسایت گفت:

        باسلام
        فرید عزیز، خواهشمند است برای دریافت کارتخوان بانک سپه با کارشناسان پرداخت کالا تماس گرفته و یا با پر کردن فرم بالا منتظر تماس کارشناسان باشید.

    3. رضا محمودیان گفت:

      مرسی عالی از مشاوران پرداخت کالا

    4. محمد انوری شاللو گفت:

      سلام ببخشید من کار دریافت کارت خوان کارمالیاتی ثبت نام کردم. میتوانم اقدام کنم؟

      1. مدیرسایت گفت:

        باسلام
        محمد عزیز شما میتوانید با ارسال مدارک به کارشناسان فروش پرداخت کالا کارتخوان خود را خرید کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *