بلاگ

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک ایران زمین

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک ایران زمین

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک ایران زمین

برای دریافت کارتخوان بانک ایران زمین، ضروری است که یک حساب در این بانک داشته باشید. بانک ایران زمین از جمله بانک های خصوصی ایرانی است که سهام آن در سال 1390 به بازار بورس اوراق بهادار تهران عرضه شد. در حال حاضر بانک ایران زمین با داشتن بیش از 300 شعبه در سر تا سر کشور و ارائه راهکارهای نوین در زمینه بانکداری الکترونیک سپرده گذاران خود را حمایت می‌کند.

اگر در بانک ایران زمین حساب دارید می‌توانید گردش حساب فروشگاه خود را با دریافت کارتخوان سیار بانک ایران زمین به این مرکز متصل کنید. برای این کار کافی است از شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک ایران زمین مطلع شوید. اگر در ابتدای کار هستید و از این شرایط اطلاعی ندارید، تیم پرداخت کالا برای راهنمایی شما آماده است.

مراحل دریافت کارتخوان بانک ایران زمین

۱. داشتن حساب بانکی یا افتتاح حساب: اولین مرحله برای دریافت کارتخوان بانک ایران زمین، داشتن حساب در این بانک یا افتتاح یک حساب جدید است.

۲. انتخاب مدل دستگاه کارتخوان: پس از افتتاح حساب، باید مدل دستگاه کارتخوان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

۳. ارسال مدارک مورد نیاز: مدارک لازم برای دریافت کارتخوان باید تکمیل و به بانک ارائه شود.

۴. اتصال به حساب (در عرض یک روز): پس از ارسال مدارک، حساب شما به دستگاه کارتخوان متصل می‌شود و این فرآیند به طور معمول یک روز زمان می‌برد.

۵. ارسال دستگاه: در نهایت، دستگاه کارتخوان برای شما ارسال خواهد شد و می‌توانید از آن استفاده کنید.

مراحل دریافت کارتخوان سیار بانک ایران زمین

درخواست کارتخوان سیار بانک ایران زمین

اگر تمایل به دریافت کارتخوان سیار بانک ایران زمین دارید، می‌توانید با شماره تلفن شرکت به شماره ۰۲۱۶۱۳۲۵۰۰۰ تماس بگیرید یا فرم موجود در زیر صفحه سایت را تکمیل کنید.

قیمت کارتخوان سیار بانک ایران زمین

برای اطلاع از قیمت کارتخوان‌های سیار بانک ایران زمین، می‌توانید به قسمت فروشگاه وب‌سایت مراجعه کنید یا با شماره‌های مربوطه تماس بگیرید. علاوه بر این، امکان خرید اقساطی کارتخوان نیز برای مشتریان فراهم است و شما می‌توانید با پرداخت ۸۰۰ هزار تومان به صورت اقساطی این دستگاه را تهیه کنید.

پشتیبانی کارتخوان بانک ایران زمین

پذیرندگان کارتخوان‌های بانک ایران زمین برای دریافت پشتیبانی فنی و سایر خدمات مرتبط، باید با شماره‌ای که در زیر رسید کارتخوان آن‌ها درج شده است تماس بگیرند تا از خدمات پس از فروش بهره‌مند شوند.

در صورتی میخواهید روی کارتخوان خود وام بگیرید، پیشنهاد ما دریافت کارتخوان بر روی بانک های زیر است:

کارتخوان بانک رسالت

کارتخوان بانک مهر ایران

کارتخوان بانک پاسارگاد

برای خرید کارتخوان بانک ایران زمین ابتدا فرم زیر را پر کنید.

    شما می‌توانید برای راهنمایی و دریافت کارتخوان سیار بانک ایران زمین با شماره های زیر تماس بگیرید.

    ساعات پاسخگویی به تماس شما: ۸ الی ۱۷

    021-61325000

    لیست بانک ها جهت درخواست کارتخوان سیار:

    درخواست کارتخوان بانک ملی , درخواست کارتخوان بانک ملت , درخواست کارتخوان بانک سپه , درخواست کارتخوان بانک کشاورزی , درخواست کارتخوان بانک صادرات , درخواست کارتخوان بانک سامان , درخواست کارتخوان بانک رفاه , درخواست کارتخوان بانک پارسیان , درخواست کارتخوان بانک آینده , درخواست کارتخوان بانک مسکن , درخواست کارتخوان بانک تجارت , درخواست کارتخوان پست بانک , درخواست کارتخوان بانک شهر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *