بلاگ

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک خاورمیانه

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک خاورمیانه

شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه از جدیدترین بانک های ایرانی است که به عنوان هجدهمین بانک خصوصی در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است. هرچند مدت زمان کوتاهی از تاسیس این بانک می‌گذرد اما این مرکز توانسته در سال 1395 بالاترین نرخ درآمد را با توجه به تعداد شعبه های خود نسبت به سایر بانک های ایرانی داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از سپرده گذاران این بانک را برای انجام امور مالی خود انتخاب می‌کنند.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که بانک خاورمیانه را برای رصد گردش مالی خود انتخاب کرده اید می‌توانید برای دریافت کارتخوان سیار بانک خاورمیانه اقدام کنید. شرایط دریافت کارتخوان بانک خاورمیانه با توجه به تازه تاسیس بودن این مرکز خصوصی پیچیدگی خاصی ندارد.

کارتخوان سیار یکی از ابزارهای ضروری برای کسب‌وکارهای مختلف است و بانک خاورمیانه با ارائه این خدمت، فرایند دریافت کارتخوان را برای مشتریان خود ساده کرده است. در این متن، مراحل دریافت و شرایط لازم برای درخواست کارتخوان سیار بانک خاورمیانه را بررسی می‌کنیم.

مراحل دریافت کارتخوان سیار بانک خاورمیانه

برای دریافت کارتخوان سیار از بانک خاورمیانه، اولین گام داشتن حساب در این بانک یا افتتاح حساب جدید است. پس از آن، متقاضیان باید مدل دستگاه کارتخوان مورد نظر خود را انتخاب کنند. پس از دریافت مدارک و بررسی آن‌ها، اتصال کارتخوان به حساب بانکی در عرض یک روز انجام می‌شود. در نهایت، دستگاه کارتخوان برای مشتری ارسال خواهد شد.

مراحل دریافت کارتخوان سیار بانک خاورمیانه

برای دریافت کارتخوان سیار از بانک خاورمیانه، داشتن حساب در این بانک الزامی است. همچنین تهیه مدارک مورد نیاز برای کارتخوان نیز یکی از شرایط اساسی است. این مدارک شامل اسناد هویتی و مدارک مربوط به کسب‌وکار متقاضی است.

درخواست کارتخوان سیار بانک خاورمیانه

متقاضیان می‌توانند برای درخواست کارتخوان سیار بانک خاورمیانه، با شماره تلفن شرکت (۰۲۱۶۱۳۲۵۰۰۰) تماس بگیرند یا فرم موجود در صفحه وب‌سایت بانک را پر کنند.

قیمت کارتخوان سیار بانک خاورمیانه

برای اطلاع از قیمت‌های دستگاه‌های کارتخوان، مشتریان می‌توانند به قسمت فروشگاه وب‌سایت بانک خاورمیانه مراجعه کنند یا با تماس با بانک اطلاعات لازم را دریافت کنند. همچنین، امکان خرید اقساطی کارتخوان برای مشتریان فراهم است و با پرداخت ۸۰۰ هزار تومان، می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

پشتیبانی کارتخوان بانک خاورمیانه

پذیرندگان کارتخوان‌های بانک خاورمیانه برای دریافت پشتیبانی باید با شماره مندرج در زیر رسید کارتخوان خود تماس بگیرند. این بانک با ارائه خدمات پشتیبانی قوی، اطمینان حاصل می‌کند که مشتریان همواره در صورت بروز هرگونه مشکل، به سرعت راهنمایی و خدمات لازم را دریافت کنند.

برای دریافت کارتخوان بانک خاورمیانه از پرداخت کالا مراحل زیر را دنبال کنید:
  • به بخش فروشگاه بروید و از میان پایانه های فروشگاهی متناسب با کسب و کار خود بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • با تیم پرداخت کالا تماس حاصل نمایید تا شرایط دریافت کارتخوان سیار بانک خاورمیانه را با شما در میان بگذارند.
  • مدارکی که کارشناسان خواسته اند را با دقت آماده و در اختیار آنها قرار دهید.
  • خرید خود را نهایی کنید تا پایانه فروشگاهی مورد نظر را برای شما ارسال کنیم.

در صورتی میخواهید روی کارتخوان خود وام بگیرید، پیشنهاد ما دریافت کارتخوان بر روی بانک های زیر است:

کارتخوان بانک رسالت

کارتخوان بانک مهر ایران

کارتخوان بانک پاسارگاد

برای خرید کارتخوان بانک خاورمیانه ابتدا فرم زیر را پر کنید.

    شما می‌توانید برای راهنمایی و دریافت کارتخوان سیار بانک خاورمیانه با شماره های زیر تماس بگیرید.

    ساعات پاسخگویی به تماس شما: ۸ الی ۱۷

    021-61325000

    لیست بانک ها جهت درخواست کارتخوان سیار:

    درخواست کارتخوان بانک ملی , درخواست کارتخوان بانک ملت , درخواست کارتخوان بانک سپه , درخواست کارتخوان بانک کشاورزی , درخواست کارتخوان بانک صادرات , درخواست کارتخوان بانک سامان , درخواست کارتخوان بانک رفاه , درخواست کارتخوان بانک پارسیان , درخواست کارتخوان بانک آینده , درخواست کارتخوان بانک مسکن , درخواست کارتخوان بانک تجارت , درخواست کارتخوان پست بانک , درخواست کارتخوان بانک شهر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *